[Dernek] PARDUS K.MARAŞ'TA

---------

[Dernek] PARDUS K.MARAŞ'TA

From: Alaaddin ÇINGIR <asilede_at_hotmail.com>
Date: Sun, 23 Mar 2008 11:22:35 +0000

      İyi günler hocam ben K.Maraş Ticaret Meslek Lisesinden Bilgisayar öğretmeni Alaaddin ÇINGIR, Leonardo Da Vinci projemizin kabul edildiğini daha önce size haber vermiştim. Projeye verdiğiniz destek için tekrar çok teşekkür ederim.

      Proje Nosu: LLP-LDV-VETPRO-07-TR-0981 Projemizin konusu: Okulda Linux İşletim Sitemi Eğitimi, proje amacımız: Okulda Pardus işletim sistemini öğretmek ve şehrimize tanıtmak, 20 Nisan 2008 tarihinde proje ortağımız olan Finlandiya'ya Linux eğitimi almaya gideceğiz.

      Finlandiyadan dönüşte okulumuz, PARDUS ŞERİMİZDE başlığı altında bilgilendirme semineri düzenleyecek. Öncelikle LKD olarak sizleri burada görmeyi arzu ederiz. Bu konuda Okulum ve Milli eğitim müdürlüğümle ilgili iş ve işlemleri yürütürüm. Mayıs ayı içerisinde bu çalışmayı yapabilirmiyiz? Ayrıca Tübitak ile de temasa geçtim oradanda konuşmacı gelmesini bekliyoruz.

      Haber bekliyorum, saygılarımla

Alaaddin ÇINGIR
Bilg. Böl. Şefi
K.Maraş Tic.Mes.Lis