Re: [Dernek] 6.linux ÅŸenliÄŸi

From: Talat UYARER (uyarertalat@gmail.com)
Date: Wed 24 May 2006 - 20:41:02 GMT

Bende bu şenlik konusunda bir görüş belirtmek istiyorum.Şenliklerin
yapıdıgı tarih ogrenciler acısından cok uygun bir tarih deil mesela
Yıldız Teknik Universtesinin Gecen sene Finalleri Bu senede 2. Vizeleri
Vardı Senlik zamanı Hemde Cumartesi Gunu dahil Nitekim İtude de benzer
durum vardı galiba. Bence Tarih belirlerken hani katılımın fazla olma
ihtimali icin Universite sınav tarihlerinide baz alsak nasıl olur ?