Re: [Dernek] Ödül Reddi

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@belgeler.gen.tr)
Date: Tue 16 May 2006 - 06:46:47 GMT

Selam,

Başkalarının haklarına saygılı olun lütfen. Ben kimseye
hakaret etmiyorum. Ödülü sahip olmadığımız bir nitelikle
ilgili olarak verdiğiniz için bunu bir saygısızlık olarak
telakki ediyor ve ödülü reddediyorum. Bu saygısızlığı başka
saygısızlıklarla artık daha fazla sürdürmeyin, lütfen.

Esen kalın,
Nilgün

Sal 16 May 2006 09:26 sularında, Arda Çetin şunları yazmıştı: