Re: [Dernek] 18 yas alti uyeler

From: Koray Löker (loker@fisek.com.tr)
Date: Wed 28 Jun 2006 - 14:10:51 GMT

Merhaba,

Çarşamba 28 Haziran 2006 15:17 tarihinde, Nejdet Gokkaya şunları yazmıştı:
> olacağını düşünüyorum, ancak LKD yi dışardan takip ettiğim kadarıyla, amacı
> öyle olmasına karşın çok fazla kamuyararına faydalı bir dernek olmadığını
> gözlemledim, sanki kendi üye grubu içinde kapalı bir yapısı var gibi (Bu
> cümlem bir çok üyeyi sinirlendirecek ama),
Tüüüüh, aslında 25 kadar linux dağıtımı, çekirdek, mozilla projeleri ve
openoffice için yansı hizmeti sunmadığımız; 5 yılda 1000'den fazla seminer ve
5 tane şenlik düzenlemediğimiz, e-posta listeleri ile yeni başlayan
kullanıcılarla tecrübeli olanları buluşturup bilgi alışverişi yapılabilmesini
sağlamadığımız ve yalnızca üyeleri toplayıp haftasonları mangala gittiğimiz
ortaya çıktı...

N'apacağız şimdi... Haydi ne kadar sabi-sübyan varsa üye yazalım da durum
düzelsin...

l'o'ker