Re: [Dernek] 18 yas alti uyeler

From: Serbulent UNSAL (serbulentu@gmail.com)
Date: Wed 28 Jun 2006 - 08:58:33 GMT

Merhabalar,

2003 yılında katıldığım bir kongre çerçevesinde ilkokullara yönelik
bilgisayar konulu resim sergisi vardı. Bizim çocuklarımızın çizdikleri
resimlerin %99 bir bilgisayar ve ekranında Windows yazısı ( hatta
bazılarında logosu ) ile çizilmişti. Açıkçası bu görüntünün benim
içimi ne kadar acıttığını dün gibi hatırlıyorum.

Diğer taraftan Linux çekirdeğinin 2.4 sürüm yöneticisi 17 yaşındaydı
görevi devraldığında. İşte sadece bunun için bile durum bana göre ilk
5 e girer LKD'nin yapması gerekenler arasında.

Tabi ki bu camia ya katkı vermek için üye olmak veya 18 yaşın üzerinde
olmak gibi bir zorunluluk yok; Ancak gençlerimiz resmi üye sıfatı
taşıdıkları bir oluşuma daha istekli ve fazla katıkı vereceklerdir
diye düşünüyorum ( bkz.
http://en.wikipedia.org/wiki/Maslow's_hierarchy_of_needs 3.sıra ).

Çözüm önerim ise LKD altında LKD-Genç gibi bir alt dernek kurulması
yönünde olacaktır. Eğer bu öneri kabul görürse işin hukuksal yönünü
araştırabilirim.

Serbülent ÜNSAL