[dernek] Re: LKD =?ISO-8859-1?Q?=D3FISO-8859-1=3FQ=3F=D3FISO-8? ôFISO-8859-1?Q?859-1?Q?Yönetim?ÓF?? kurulu toplantisi

From: S.Çağlar ONUR (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Sun 26 Sep 2004 - 16:32:57 EEST

Selamlar Arda;

On Sat, 2004-09-25 at 16:15, Arda Çetin wrote:

> Soz konusu sayfa da "Konu : İstanbul'daki düzenli seminerlere Yaz
> nedeniyle ara verilmiştir." diyor, ama bu yazinin altinda "İstanbul
> Semineri" yaziyor..
> Biliyorum, Mecdiyekoy'deki kardes dernek subesi kapandi evet ama
> disaridan okuyan birisi icin kel alaka bir durum olusturuyor...

IBM'de gerçekleştirdiğimiz seminerler "Düzenli Seminer" diye
tanımladığımız seminerler değil. O seminerler IBM ve LKD ortak
çalışmasının ürünü.

İstanbul'da "Düzenli Seminer"'lerimize yakın bir zamanda tekrar
başlamayı düşünüyoruz, salon v.s gibi problemlerimiz hal olur hallolmaz.
Başlar başlamaz o ibarede oradan kalkacak, kafan karışmasın :)

Saygılar

--
S.Çağlar Onur <caglar@uludag.org.tr>
http://cekirdek.uludag.org.tr/~caglar/