[dernek] Re: linux-ileri listesi neden var? (Was: Re: smbfs mount)

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Sat 25 Sep 2004 - 20:04:28 EEST

Merhaba,

Sat, 25 Sep 2004 19:37:21 +0300 tarihinde Enver ALTIN <ealtin@parkyeri.com>
soyle yazdi:

EA> linux-ileri listesi, adindan da anlasilabilecegi gibi, genellikle Linux
EA> isletim sistemi ile ilgili cesitli ileri duzey konularin (kernel module
EA> development, performance tuning gibi mesela -- baska ornek verebilecek
EA> olan var mi?) tartisilmasi icin olusturulmus bir liste.
Arkadaslar ileri listesiyle ilgili niye bu kadar uzun uzadiya
tartistiginizi anlamiyorum.

E-posta listeleri konusunda bir oylama hazirladik, oyladik ve bunun
sonuclarina gore zaten ileri listesinin accik bir omru kaldi zaten.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694