[dernek] ÈFiso-8859-9?Q?Re:_[dernek]_LKD__FISO-8859-1?Q?Yöneti? =?iso-8859-9?Q?m=3F=_kurulu_toplantisi?

From: Tuğrul ARAS @ .NET (@)
Date: Fri 24 Sep 2004 - 11:52:21 EEST

Ben derneğe 2003 aralıkta üye oldum.(Üye No:237 )

Ödeme tablomda 1999-2000-2001-2002-2004 yıllarına istinaden 50 milyon TL.
ödemem gerektiği yazıyor?

İki sorum olacak,

1- Üye olmadan önceki yıllar için ödeme yapmam gerekiyor mu?
2- 2003 aralık ayında yaptığım ödeme 2003 için miydi? 2004 için ayrı ödeme
yapmam mı gerekiyor?

Bu konularla ilgili aydınlatırsanız sevinirim.

Tugrul ARAS