[dernek] Re: Cebit 2004 (denemeler)

From: Secil Cilengir (secil.cilengir@students.comu.edu.tr)
Date: Tue 07 Sep 2004 - 11:31:05 EEST

Merhaba;

Ozer Tayiz yazdıklarınız:

> Walla benim en sevindiğim haber Linux'da çalışan muhasebe programı oldu. O
> kadar çok yer var ki böyle bir-iki uygulama yüzünden Linux'a geçemeyen...
Bu uygulamayı bekleyen biri olarak ben, şirketimizde kullandığımız Mikro
muhasebe programının Linux işletim sistemi uyumlu versiyonunun piyasaya
sürüleceği Eylül ayını beklemekteydim. Bu zaman sürecinde windows-linux
işletim sistemleri arasında dolaşmak biraz tatsız oluyor tabi:( wine ile
Mikro programını çalıştırmak istedim fakat server'da Sql'e bağlanma sorunu
çözemedim :( (benim yetersizliğimden kaynaklanıyordur,uğraşıyorum hala ).
Sevinçle mikro yazılım ile görüştüm ve bu sistem yine benim kullanımıma
uygun değil, şirketteki bütün sistemlerin linux olması gerekiyor yada bütün
sistemlerin windows. ben wine ile mikro'yu çalıştırmanın yollarını
bulmalıyım fakat genel olarak, mikro'nun uygulamaya geçirdiği bu sistem
kesinlikle güzel. En azından Mikro'nun Linux versiyonunu piyasaya sunması
oldukça sevindirici :)

Ssygılar,