[dernek] cebit2004

From: Sinem (karakassi@itu.edu.tr)
Date: Mon 06 Sep 2004 - 17:12:23 EEST

Sonunda dernek olarak bir cebiti daha bitiriyoruz yarin. Gercekten
Umitin dedigi gibi bir gunluk yazmak isterdik ama usenmekten ote uyumaya
bile vakit bulamamaktan sikayetciyiz bu aralar ve ustunden biraz zaman
gectiginde unutuyoruz malesef yasadiklarimizi.

Cebit icin basta tesekkur etmek istedigim bir kac kisi var onlar olmasa
boyle guzel bir standimiz olamayacakti. Didem Kamoy, Onur Kucuk, Ali
Erdinc Koroglu ve Mert Uzbasli'nin yani sira; Umit Bozkir, Gokmen
Goksel, Mehmet Fatih Yildiz, Arda Cetin, Yuksel Ozcan, Kerem Can
Karakas, Kaya Buyukcelen ve adini sayamadigim bizi ziyarete gelen
liste-dernek uyeleri, ayni salonda bulundumuz bazi firma ve dergiler
stand komsularimizin boyle guzel gecen bir etkinlikten sonra kocaman
birer tesekkuru hak ettigine inaniyorum.

Ama beni en cok sasirtan sey artik insanlarin cok seyrek olarak "ne ola
ki bu linax yenir mi, icilir mi?" sorusuyla gelmesi daha cok ben su
dagitimi kurdum su sorunu yasadim, bu dagitimin yeni surumu var mi, ben
web server kurmak istiyorum linux'un su-bu dagitiminda nasil yaparim
gibi sorularla yaklasmasiydi olaya.. Verdigimiz, daha once verilen
emeklerin meyve vermeye baslamasiydi benim icimi en cok rahatlatan ve
beni sevindiren sey ve gercekten ne mini etekli mankenlerimiz ne oyun
turnuvalari olan 10larca bilgisayarimiz ne de bedavaya dagittimiz
biseyimiz olmamasina ragmen cok buyuk bir ilgi vardi standa.

Gelen, gelemeyen; fikir ve ya fiziksel olarak yardimda bulunan herkese
bir daha tesekkur ederiz..

Bir daha ki etkinkliklerde her seyin cok daha guzel olacagina eminim

O zaman tekrar gorusmek uzere

--
Sinem Karakas