[dernek] Re: Rv: LINUX marka tescili

From: Bensan Sarper Sonal (bensansonal@linux-sevenler.org)
Date: Thu 02 Sep 2004 - 00:17:21 EEST

Merhaba,
Daha evvel de yazmistim; yillar evvel AMD buna benzer bir durum yasamisti. O
dönemde bu konuyla, yanlis animsamiyorsam, AMD Türkiye Genel Müdürü olarak
Zehra Erem ilgileniyordu.

Kendisine eger Bilisim CEBiT fuarinda ulasabilirseniz, oldukça faydali
bilgiler alabilirsiniz. [-Siz diyorum çünkü ben gidemiyorum :( ]

En azindan nereden nasil baslanmasi konusunda tavsiyelerde bulunabilir.
Hukuki süreç sonuçlanana kadar bizleri (kullanicilari ve kurumlari) nelerin
bekledigi, karsilasilmasi olasi zararin en aza nasil indirgenebilecegi gibi
konularda bu kabusu daha evvel yasamis ve atlatmis birinden bilgi edinmek
oldukça faydali olacaktir. Belki AMD avukatlarina da ulasilabilir.
Avukatligi onlarin yapmasi gerekmiyor ama bizi temsil edecek avukatlar
pekala kendilerinden bilgi alabilirler. Onlarin davalarinin bir emsal
olusturmasi da mümkün olabilir.

Zehra Erem en son MSI Türkiye temsilciligini yapmaya baslamisti; eger bir
degisiklik olmadiysa Bilisim'de MSI standinda kendisine ulasilabilir
kanisindayim...

Saygilar
B Sarper Sonal