[dernek] Re: Rv: Re: Eminonu Linux egitimi projesi

From: murat.gezer@linuxdonanim.com
Date: Wed 01 Sep 2004 - 12:34:34 EEST

On Tuesday 31 August 2004 23:28, Bora wrote:
> Merhaba,
>
> Sinavsiz "sertifika" verdiğini iddia eden firmalar hangileri acaba
> öğrenebilir miyim? MEB'den onaysız sertifika vermek kanunen yasa d
ışı bir
> şey de. MEB'in de Linux başlıklı bir sertifikası yok.

sinavsiz demedim . Ayrica sunu da soyleyebilirim sinav yapilmasi ne kadar
onemli ki. Sinavi yapan kisiler istedikten sonra goz bile yumabilirler.
Ayrica ilaki MEB sertifikasi gerekmiyor bu kurumlara Redhat Sinavlarina
hazirliyoruz ve sokuyoruz diyebilmekteler. MEB ten sertifika izni almanin n
kadar zor ve Deveyi hendekten atlatmak kadar kapsam gerektigini bilirim

> Herkes "katılım belgesi" veriyor ki; bu da "idareten" yasal.

Zaten katilim belgesi derslere belli bir oranda katildigini belirten bir be
lge
sorun yok :P