[dernek] Re: Rv: Re: Eminonu Linux egitimi projesi

From: izlem Gozukeles (izlem.gozukeles@emo.org.tr)
Date: Wed 01 Sep 2004 - 01:57:16 EEST

Merhaba,
EMO'nun bu konu hakkinda birsey demesi zaten mantikli olmaz.
Karsi cikilan nokta M$, CI$CO gibi sirketlerin verdigi 'Muhendislik'
sertifikalari. Burada yasadisi bir durum soz konusu.

Sanirim Red Hat Sistem 'Muhendisligi' sertifikalari verilmedigi surece
kimse konusamaz, zaten kimsenin oyle bir hakki da yoktur :)

Devrim GUNDUZ wrote:

--
ibrahim izlem Gozukeles
TRT Bilgi Islem Dairesi Baskanligi