[dernek] Re: Rv: Re: Eminonu Linux egitimi projesi

From: Devrim GUNDUZ (devrim.gunduz@linux.org.tr)
Date: Wed 01 Sep 2004 - 01:33:53 EEST

Bora,

On Tue, 31 Aug 2004, Bora wrote:

> Sinavsiz "sertifika" verdiğini iddia eden firmalar hangileri acaba
> öğrenebilir miyim? MEB'den onaysız sertifika vermek kanunen yasa dışı bir
> şey de. MEB'in de Linux başlıklı bir sertifikası yok.
>
> Herkes "katılım belgesi" veriyor ki; bu da "idareten" yasal.

MEB'in uzanabileceği yerlerin sınırı nedir?

TDMSoft, PostgreSQL Inc. partneri olarak PostgreSQL sertifikaları
vermekte yurt dışında (yurt içinde henüz buna el atmak istemiyoruz).
MEB'in bizim yetkimize müdahale sınırı nedir?

Cidden merak ettim... Mikisoft ürünlerini ya da OrakIl mamüllerini
kullanan bir kurum beni nasıl engelleyecek, o da manevi bir soru...

--
Devrim GUNDUZ
devrim~gunduz.org				devrim.gunduz~linux.org.tr