Re: [Dernek] Acik kaynak kodu tartismasi

From: Kudret Güler (kudrettin@gmail.com)
Date: Mon 18 Oct 2004 - 07:27:10 EEST

Bu şirketler kamuya açık herşey üzerinden(su, hava, bilim, teknoloji)
bana(ya da küçük üreticiye kıyasla) daha fazla bir maddi fayda
sağlamıyorlar mı zaten? Kapitalizmde para parayı çeker. Açık kodun da
özgür yazılımın da sözkonusu devlere daha az para kazandırma gibi bir
iddiası bildiğim kadarıyla hiç olmadı.