[Dernek] Greenpeace'in web siteleri...

From: loker@fisek.com.tr
Date: Fri 26 Nov 2004 - 14:30:37 EET

Selamlar,

Bunu camiada bilgi olarak kim kullanr bilemedim ama basnda linux'la ilgili haber yapanlar kullanmak isterlerse okyanus ötesi görev yapan üç gemisinin tüm IT altyaps gibi Greenpeace tüm web sitelerini açk kaynak kodlu bir içerik yönetim sistemine geçiriyor... Türkiye'de çalmalar da kapsayan Akdeniz ofisi'nin tüm dillerdeki yayn u anda Gezegen ad verilen bu sistemden sunulmaya baland (Arapça, branice, Türkçe ve ngilizce).

http://www.greenpeace.org/mediterranean/news/details?item_id=653587

Bu konuda daha fazla bilgi için Ertan.Keskinsoy@diala.greenpeace.org adresine mesaj atabilirsiniz...

l'o'ker