[Dernek] Greenpeace'in web siteleri...

From: Koray Löker (loker@fisek.com.tr)
Date: Thu 25 Nov 2004 - 03:03:10 EET

Selamlar,

Bunu camiada bilgi olarak kim kullanır bilemedim ama basında linux'la ilgili haber yapanlar kullanmak isterlerse okyanus ötesi görev yapan üç gemisinin tüm IT altyapısı gibi Greenpeace tüm web sitelerini açık kaynak kodlu bir içerik yönetim sistemine geçiriyor... Türkiye'de çalışmaları da kapsayan Akdeniz ofisi'nin tüm dillerdeki yayını şu anda Gezegen adı verilen bu sistemden sunulmaya başlandı (Arapça, İbranice, Türkçe ve İngilizce).

http://www.greenpeace.org/mediterranean/news/details?item_id=653587

Bu konuda daha fazla bilgi için Ertan.Keskinsoy@diala.greenpeace.org adresine mesaj atabilirsiniz...

l'o'ker