[Dernek] logo mevzuu

From: Didem Kamoy (dkamoy@fisek.com.tr)
Date: Mon 22 Nov 2004 - 23:36:59 EET

Merhaba,

Biliyorsunuz uzunca bir suredir oylama.lkd.org.tr adresine bircok
arkada$imiz logo/amblem cali$malari upload etmekteler. Ben de bu kervana
katilayim istedim ve yakla$ik 1-1.5 ay once bir logo yapmaya giri$tim.
Bu arada cevremdekilerden aldigim fikir ve ele$tiriler dogrultusunda
"zevkler ve renkler" mevzuunun ne kadar derin oldugunu farkettim. Cunku
sonunda elimde ce$it ce$it logo oldu. Kisitli cevremde bile aldigim
goru$ler benim bu logolar arasindan secim yapmama yardimci olamadi cunku
oylar ya da favoriler hep daginik oldu, belli bir ce$it uzerinde
yogunla$ilmadi.

Neyse laf salatasini bo$verip sadedi yoklayalim biraz. :)

http://linux.fisek.com.tr/dkamoy/lkd-logos/dkamoy-lkd-logo-denemeler.html
adresine koydum cali$malarimi. Hepsi, aslinda birer bitmemi$ cali$ma (bu
yuzden kimisinde turkce karakter yok, kimisinin yazilarini ortalarken
titiz cali$madim vs.) Bunlara yorum yapip, "burasi $oyle olsa?", "$unu
$oyle yaparsan daha iyi olur?", "$oyle bir $ey yapsana", "bunu
sevdim/sevmedim", "gel bu sevdadan vazgec", "yuru ya kulum" turevi fikir
ve ele$tirilerinizi benimle payla$irsaniz acikcasi oradaki bir ya da
birkac cali$mayi istekler dogrultusunda geli$tirip/sonlandirip oylama
adresine upload etmek istiyorum.

Bonus trek :)
http://linux.fisek.com.tr/dkamoy/lkd-logos/maskot-denemeler.html
adresinde de bazi maskot ce$itlemeleri... Maskotum ozgur olup uzerinde
oynama yapmak isteyen ya da bir yerde kullanmak isteyenler icin xcf
halini de yollayabilirim. :)

Didem