RE: [Dernek] Nntp oneri

From: Hüseyin Ergün (huseyin@su.sabanciuniv.edu)
Date: Mon 22 Nov 2004 - 15:00:42 EET

filtre kullanmadigimdan, bircok listeye uye olup takip etmek istedigimde
posta kutusunda karisikliga yol aciyor.
Kisisel olarak news server uzerinden erismek rahat ve pratik olacaktir.

Ormegin linux-kernel listesini de
nntp://Infa.abo.fi/mailing-lists.linux-kernel adresinden takip ediyorum.
(Oteki turlu gunde 1000 tane mail gelirdi), boylece sadece istediklerinizi
okuyup, listeyi thread halinde takip edebiliyorsunuz.

Mail listesinin yapisinda hicbir degisiklik yapmaniz da gerekmiyor.

Tesekkurler.

--
Hüseyin Ergün          huseyin@su.sabanciuniv.edu
Computer Scientist    http://www.turquaz.com

-----Original Message----- From: dernek-bounces@liste.linux.org.tr [mailto:dernek-bounces@liste.linux.org.tr] On Behalf Of Devrim GUNDUZ Sent: Monday, November 22, 2004 2:19 PM To: dernek@liste.linux.org.tr Subject: Re: [Dernek] Nntp oneri