Re: [Dernek] Re: Liste-duyuru mesaj listesine istek reddedildi

From: Devrim GUNDUZ (devrim.gunduz@linux.org.tr)
Date: Fri 19 Nov 2004 - 14:22:36 EET

On Fri, 19 Nov 2004, Nilgün Belma Bugüner wrote:

> Ellerinize sağlık :(
>
> Moderatör onaylı listeye ileti gönderilmez diye
> bir kuralı da ilk defa duyuyorum. Moderatör
> her gönderilen iletiyi reddetme memuru değildir.
> Bu liste bu amaçla kullanılmayacaksa, niye açtınız?
> LKD-duyuru var zaten.

Benim hatam .

Ön tanımlı mesaj, "moderator, mesajınıyı uygun bulmadı diye reddetti" idi,
kibarlık olsun diye "Moderatör onaylı listeye mesaj gönderimi" şeklinde
değiştirip mesajı reddettim.

Ne gerek varmış? Liste üyelerinin şunu okumuş olması gerekiyordu zaten:

http://liste.linux.org.tr/pipermail/liste-duyuru/2004-October/000000.html

--
Devrim GUNDUZ
devrim~gunduz.org				devrim.gunduz~linux.org.tr