[Dernek] Re: [Linux-sohbet] Firefox 1.0 bilkent sunsite da hazir

From: Didem Kamoy (dkamoy@fisek.com.tr)
Date: Thu 11 Nov 2004 - 01:50:00 EET

Merhaba,

Mustafa Akgul wrote:

>Bugun Mozilla Firefox 1.0 cikti. Hizli ve guvenli olma iddiasinda.
>Firefox'un cikisin partileri yapikiyor. Turkiye'de de bir atne
>planlaniyor.

Akgul Hoca, "bir banner'i yok mu bu partinin? web'e koyalim" demi$ti.
Elime mi yapi$ir deyip bir tane hazirladim hizlica. Bilenler bilir
animated goruntu icin mng yapmak kolay olsa da onu sevmeyen browser cok.
Dolayisiyla gif tercih ettim. Lakin boyutunu bir turlu istedigim kadar
kucultemedim (ideali 20kb'tan kucuk). (ozgur olmayan bir yazilim ile
elleyip optimize etmeyi du$unmuyorum) Gimp'sel acidan
linux-masaustu@liste.linux.org.tr'nin yardimlarina acigim efenim. :)

Yok olmayacak gibiyse de partinin banner'ini sitesine yerle$tirmek
isteyebilecekler icin buyrun sayin dernek@liste.linux.org.tr :

http://linux.fisek.com.tr/dkamoy/moz-parti-banner-2.gif (174 kb)

Bu arada banner'in link'i (Turkiye'deki partilerin adresi) de
http://www.openforce.at/mozparty2/?view=TR

Didem

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694