Re: [Dernek] turkiye'deki ozgur yazilimlarin listesi

From: Baris Metin (baris@uludag.org.tr)
Date: Sun 07 Nov 2004 - 21:32:44 EET

Sal 02 Kas 2004 19:44 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:
> Merhaba,
>
> Turkiye'de gelistirilmis/gelistirilmekte olan ozgur yazilimlarin bir
> dizinini hazirladim. Belki ileride mustakbel linux.org.tr web sitesine
> entegre olabilir.
>
> Her turlu fikre, oneriye, elestiriye acik liste. Unutulanlar varsa affola.
>
> http://www.lkd.org.tr/tmp/yerel-yazilimlar.html
>
> Burada duyurmadan once listeye goz atip kafa yoran herkese de tesekkurler.

Bu belgeden ilham alarak Türkiye'deki yerelleştirme çalışmalarının bir
listesini çıkarmaya çalıştım. Yine bu belge de her türlü fikre ve eleştiriye
açık.

Belgeye aşağıdaki adresten ulaşılabilir. Umarım her iki belgeyi de iyice
olgunlaştırıp linux.org.tr'den yayınlayabiliriz. Yorumlarınızı bekliyorum.

http://cekirdek.uludag.org.tr/~baris/tmp/ceviri-calismalari.html

iyi çalışmalar,

--
Baris Metin