Re: [Dernek] nosoftwarepatents.com

From: onuryalazi (onuryalazi@mersin.edu.tr)
Date: Fri 05 Nov 2004 - 12:46:56 EET

Merhaba,

Site o kadar gerçekten çok iyi tasarlanmış ve hazırlanmış. Bir an önce
gerekli çevirileri ve gerekli olan tanıtımı yapmamız gerekiyor. Ancak
Sanıyorum yine de canım ülkem Türkiye'm insanı her zaman olduğu gibi "bu
da geçer" tavrını takınacaktır.
Çeviriler konusunda bende varım. Sanırım Bu gece veya 1 kaç saat sonra
(faturalar faturalar yine faturalar :( ) çevirilere başlayabilirim.

Not: Aslında siteyi incelerken www.ffii.org a da bazı linkler gördüm.
Bence bunların da çevirilmesi çok önemli. Özellikle Web shop ile ilgili
çarpıcı örneğin.