[dernek] Rv: Re: Rv: Re: idari kurul toplantisi gundemi -- 23/05/2004

From: Bora (bora@boragungoren.com)
Date: Sat 22 May 2004 - 21:39:56 EEST

Merhaba,

Acikcasi "platform bagimsiz" yada "UNIX'in tadi damaginda kalmis" bicimde
yazilmis kitaplarimiz zaten varken kendisini Microsoft'un yada Cisco'nun
yada (makine muhendisligi icin) Ford'un yada ne bileyim (insaat muhendisligi
icin) LaFarge'in kollarina atmayi marifet sanan herhangi bir akademisyen
olmasi gercekten de hos bir sey degil.

Biz ODTU EE'de mikro islemci derslerimizde Motorola gorurduk ama bitirme
projelerinde de PIC yada Intel kullanmaya yonlendirirlerdi ki iki turu de
gorelim.

Kalkip daha temel derslerde hazir kitapliklara yonlendirmek "bakkal defteri"
uygulamalari gelistirebilen ama her nedense gercek dunyanin buyuk ve
karmasik uygulamalarinin arkasindaki "is mantigi"ni gelistirmekten aciz bir
"ucuz isgucu" yaratacaktir.

Elbette proje derslerinde .NET yada baska bir sey kullanabilirler ama temel
derste yonlendirmek anlamsiz.

Bu anlamda bu "girisim"in onune gecmek adina bir seyler yapilabilir. Ama
bunu nasil yapariz icin tartisilmalidir.

Sevgiler.

Bora.

Bora.