[dernek] Rv: Microsoft'tan hükümete açık teklif

From: Bora (bora@boragungoren.com)
Date: Mon 10 May 2004 - 11:28:30 EEST

Merhaba,

İşin içinde Vestel var dikkat edin. Neden var peki?

"Buna göre, donanım, işletim sistemi ve programdan oluşan projenin ilk
aşamasında 120 bin öğretmenin bilgisayar ihtiyacı karşılanacak.
Öğretmenlerin eğitimi özel olarak geliştirilen eğitim CD'leri ve uzaktan
internet aracılığıyla sağlanacak. Projenin tamamı ise 650 bin bilgisayarı
kapsıyor."

Aynı Vestel 1998 yılında benzeri ihale olunca ASTEO markası ile öne çıkmış,
ihale sonlanınca da ortadan kaybolmuştu.

Benzeri biçimde Koç da bu yıl Beko marka PC'ler ile ortalıkta geziniyor.
Sebebi aynı ihale. İhaledeki bilgisayarlarda zaten Windows XP olacak diye
biliyorum.

Bizim yapmamız gereken şey, XP ile gelen o PC'lerin en kısa zamanda
"özgürleşmesini" sağlamaktır. :-)

Bora.