[dernek] Re: LKD icin is plani (master ?)

From: Umit Bozkir (bozkiru@itu.edu.tr)
Date: Thu 06 May 2004 - 14:07:31 EEST

On Thu, 6 May 2004, Linux34 wrote:

> [...]
> bir seyler var ise ve bu once onlarin aklina geliyorsa benimle mutlaka
> payasmalari gerekir.Sonucta Linux34u bir kurum degil yanlarindaki saglam
> bir arkadas olarak gormelerini isterim. Cunku bizim bakis acimiz oyle!
> LKD etkinliklerini duzenli sekillerde uyelerimize duyurmak' bannerlarini
> sitemize koymak' gelismelerden herkezi haberdar etmek bizim gorevimiz.
> 1.linux senliginde ben istanbuldan Ankaraya gelecek arkadaslari bir araya
> toplayarak ve bir zat hepsini evimde misafir ederek! otogara beraber gidip
> Amkaraya geldik. Yani demek istedigim; Destek Sart.
Benim demek istedigim tamda boyle birsey.Bakin ne guzel destek
olabilmissiniz.

> [...]
>
> yol+ankarada konaklama ucreti+ Linux34 Stand Ucreti :(
> Malum Senlikte Dernek Linux CDsi satisi yaptigi icin Ben CDSatisi yapmiyorum.
> Bunlarin karsisinda dayanmam mumkun olmayacak.
> Bundan sonra bizleri biraz daha dusunmelerini rica edecegim.
> Herkez biliyorki Linux34 tamamen son kullanici dostu olarak hizmet veriyor
> ve 20 bine yakin uyem var 3yildan beri.
> Isterimki LKD +uyeleri 'Linux34 ile beraber guzel seylere imza atmasi.
> Cezayir + Isvec + Iran + Azarbeycan dan bile bana ulasabilenler(Linux
> kullanicilari + Firmalar) varken LKD niye ulasamasin.?
Dernekle konusacaginiz kisimda burasi.Ustteki ilk bolum dernegin sizden bir
beklentisi olmadan yaptiginiz isler.Bu kismi ise dernekle konusmaniz
gerekiyorki zaten onu yapiyorsunuz.
Bir onceki yazimda eksik kalan kisim ise sizden gelebilecek isteklere karsi
yonetimin alacagi kararlar.Bu durumda YK nin ya da diger ilgililerin kararina
saygi duymak kaliyor.
Aslinda soylediklerimiz bu durumda ayni gibi ancak tum yapilanlara ve
yapilacaklara ragmen karsilik alamayabiliriz.Bu durumu tum uyeler kendi
icinde hazmedebilirse "dernek" olarak daha cabuk ilerleriz derim.
Sorumluluk alan arkadaslarimizin yipranmamalari icinse onlarin
sorumlulugunu daha cok paylasmaliyiz.Yoksa insanlar cok cabuk yipranip
dernege daha az yararli olurlar.
Saygilarimla.