[dernek] Re: LKD icin is plani (master ?)

From: Devrim GUNDUZ (devrim.gunduz@linux.org.tr)
Date: Wed 05 May 2004 - 20:51:28 EEST

Merhaba,

On Wed, 5 May 2004, A.Gurcan Ozturk wrote:

> Konusmaya hakkim var mi acikcasi bilemiyorum boyle
> bir ortamda cunku henuz bir LKD uyesi degilim, ancak
> LKD calismalarini izlemeyi zun suredir surduren biriyim.

Bu liste, herkesin dernek hakkinda yorum yapabilmesi icin var, dolayisiyla
dogru adrestesiniz.

> LKD icerisindeki dinamikleri ise tam olarak bilemiyorum.
> Kisiler arasinda sorun mu var yoksa belirgin bir sebep
> var mi bilemiyorum tabii olarak. Ancak YK uyesi olmak isteyen
> bir avukatin YK ya da LKD bunyesine olumlu katkilar
> yapacaginin da bilincindeyim. Evet LKD teknik sayilabilecek
> bir dernek ancak YK uyelerinin teknik insanlar olma zorunlulugu
> mu var ? Kaldi ki Turkiye gibi kagit-kirtasiye ulkesinde
> yol yordam bilen/gosteren kamu calisanlarina, avukatlara,
> gerektiginde basvuru yapabilecek konusabilen insanlara
> ihtiyacimiz hic mi yok? Surekli teknik yorumlar mi yapacagiz?

Cagatay'i taniyorum; arkadasim kendisi. Benim icin hangi meslekten oldugu
cok cok onemli degil. Dernege yapacagi katkiyi merak ettim. Cagatay,
bugune kadar kimsenin yapmadigini yapti ve adayligini genel kuruldan once
acikladi Kendisini kutluyorum; ancak bu cikisinin devami icin
projelerini de aciklamasini bekliyorum.

Eger sizin dediginiz gibi meslegine bakarsak; abii ki bir avukata cok
gereksinmemiz var; ama sirf bu yuzden de "Tamam bulduk bir arkadasi, hemen
alalim YK'ya" diyemeyiz, degil mi?

Burada Cagatay ya da baskasi onemli degil; kim "Aday olacagim" deseydi
ayni seyi soyleyecektim. Bunu Cagatay'a daha rahat soyledim; cunku
arkadasim...

Umarim derdimi anlatabilmisimdir.

> Acikcasi Cagatay beye olan cikisi anlamis degilim.

Bir cikis yok. Sadece, isin devamini getirmesini bekliyorum -- boylece
diger adaylarin da ayni seyi yapmasini bekleme hakkim olacak.

Ha tabi bir de su var acikcasi: Onceki iletimde de yazmistim; topluluk
icinde daha onceden yuzunu gormedigimiz/adini duymadigimiz/tanimadigimiz
insanlar aday olurlarsa, onlari tanimanin tek yolu projelerini dinlemekten
geciyor bence.

Bu simdiki yonetim icin de gecerli aslinda. Yeniden aday olacaklarsa,
kendilerini tanimayanlara ileride yapacaklarini, su ana kadar yaptiklari
ile birlikte anlatmalilar...

Saygilar.

--
Devrim GUNDUZ
devrim~gunduz.org				devrim.gunduz~linux.org.tr