[dernek] Re: =DEenlik=20=C7al=FD=FEmalar=FDnda son durum - 18.03.2004

---------

From: Didem Kamoy (dkamoy@fisek.com.tr)
Date: Thu 18 Mar 2004 - 16:49:32 EST

    EMRE OZENSOY wrote:

    >gecen hafta senlk gonullulerinin toplanmis
    >bu toplantiya tum gonulluler cagirildimi
    >yoksa bolgesel bir toplanti mi oldu

    Aslinda ikisi de degil. Cagri yaparak, Ct. gunku seminerden (Maddog)
    sonra bir toplanti yapmak istedik ancak az zaman kaldigi icin onu
    organize edemedik ve sonucta o gun orada olan arkada$larla yaptigimiz
    bir toplanti oldu. (Istanbul'daki toplanti da Bilgi Unv.'deki Ozgur
    Yazilim Gunleri sirasinda orada olanlarla yapilan bir toplanti idi.)

    >gonullu oldugumu 2 ay oncesinden mail
    >ile belirttim ama galiba bu ulasmadi
    >birde senlik sayfasindan simdi tekrar yeniledim.

    Te$ekkur ederiz.

    >dilerim bu sefer ise yarar

    Her $ekilde i$e yarayacagindan emin olabilirsiniz. En yakin zamanda
    yuzyuze de goru$ebilmek dileklerimizle.

    Didem Kamoy