[dernek] DUYURU - 20040310

---------

From: Turker Gulum (turker.gulum@tubitak.gov.tr)
Date: Wed 10 Mar 2004 - 05:42:49 EST

    Calismalar hakkinda duyuru(lar)

    * 13 Mart 2004'te Jon "Maddog" Hall Ankara'da. Konferanslar verecek. Ilki
    ayni gun (13 Mart) saat 14:30'da TUBITAK Feza Gursey Salonunda. Hepinizi
    bekliyoruz.

    Gelen gelir. Iki gun sonra "duymadik, duyuru yapmiyorsunuz" filan demeyin
    diye yaziyorum yeniden.

    * Senlik calismalari suruyor. Afisler hazirlaniyor. Bannerlar sitede. Ben
    kisisel olarak 2 ve 5 numarali bannerlari cok begendim. A.Murat Eren,
    Huseyin Gomleksizoglu ve Tolga Korkunckaya'nin ellerine saglik.
    http://senlik.linux.org.tr

    * Senlik hakkindaki bilgileri vermek icin TRT Radyo-1 Internet Gezgini
    programi bizi surekli konuk yapiyor. Yapimcisinin, produktorunun,
    danismaninin filan hepsinin eline saglik. Hepsi cok delikanli cocuklar.
    (Insan kendine ancak bu kadar yag cekebiliyormus!)

    * Ne demistik? Senlik calismalari demistik. Senlik brandamiz Turkiye'yi
    dolasmaya devam ediyor. "Senlik Brandasi" icin Shop&Miles kart cikarttik.
    Surekli puan kazaniyor. Istanbul'da balik ekmek yedi, Balikesir'de hosmerim
    tatlisi yedi, Trabzon'da da hamsili pilava takildigini duyduk. Simdi
    Malatya'da kayisilari yiyor. Branda her gittigi yerde kilo almaya devam
    ediyor. Ankara'ya dondugunde kim asacak bilmiyorum?

    En iyi branda asan Penguen adaylarinizi bekliyorum.

    * Adaylar dedim konu acildi; "Yilin Pengueni" adaylarinizi belirlediniz mi?
    Yeri gelmisken hatirlatayim, unutmayin. Nasil mi aday gostereceksiniz?
    Demek ki
    http://senlik.linux.org.tr adresine bugun hic girmediniz. Bir girin
    bakalim. Soldaki menuden secin Yilin Penguenleri bolumunu. 11 dalda
    Yuzuklerin Pengueni aday, Kral Penguen'in Donusuyle. "Kral Penguen" deyince
    de karisacak ama neyse artik.

    Bu arada duyduguma gore alternatif penguen odulleri icin de calismalar
    baslamis. Yerin kulagi var, duyuluyor. Duymadim sanmayin.

    * Genel Kurul. Senlik haberlerinin arasina girecek bir konu mu bilemem ama
    bir suredir dernek genel kurulunu senlik sirasinda yapmak konusunda fikir
    alisverisi suruyor. Genel kani senlik zamani genel kurul yapilmasinin
    katilimi artiracagi yonunde. Ancak son gun aksam yapilmasi Ankara disindan
    gelenlerin katilamamasina neden olabilir. Ayrica senligin son gunu kapanis
    partisinden sonra oturup da genel kurul yapilmaz. Yani simdilik konu son
    gun olmadigi takdirde makul gibi gorunuyor. Bu haber de sanki TVdeki
    "Siyasi gozlemcilerden alinan bilgilere gore...." diye baslayan haberlere
    benzedi. Merak edenler icin bu konu YK ve eski YK uyeleri arasinda konusuldu.

    * IBM'in Istanbul'daki Linux ve Serbest Yazilim Merkezi'indeki
    seminerlerimiz devam ediyor. Ufak bir saat kargasasi yasandi. Seminerler
    18:00'de mi olacak 19:00'da mi diye. Neyse sorun cozuldu. Config dosyasini
    duzelttik, save ettik. Seminerler bundan sonra 19:00'da olacak.

    * Elektrik Muhendisleri Odasi Ankara Subesi'nde bu aydan itibaren her ayin
    ucuncu Cumartesi gunu saat 11:00'de seminerler yapmaya basliyoruz. Oda
    uyelerinin yani sira, disaridan gelecek dinleyicilere de acik seminerler.
    Program icin http://seminer.linux.org.tr adresine bakabilirsiniz. Odanin
    salonu Necati Bey Caddesi No:102'de. (Odanin salonu??? bu da guzel oldu.)