[dernek] Re: lkd-uye listesinin aktif hale getirilmesi..

---------

From: Selami Aksoy (selami@tubitak.gov.tr)
Date: Mon 08 Mar 2004 - 13:11:44 EST

    Ne yapmak istediginizi anlamis degilim ama su anda liste uyeliginiz ile
    ilgili bir problem yok. 08 Mar 2004 14:23:30'de gondermis oldugunuz ici
    bos test mailini alamamanizdan bahsediyorsaniz o maili onaylamadigim
    icin listeye dagilmadi. Saadece siz degil kimse almadi yani. Test icin
    bir test listemiz var. Lutfen denemelerinizi orda yapin.

    --
    Selami Aksoy.