[dernek] Re: Seminer Afiºleri ve Boğaziçi Üniversitesi

---------

From: \\\ (bozkiru@itu.edu.tr)
Date: Wed 03 Mar 2004 - 20:29:07 EST

     Afisler,tartismalar,yardim istekleri burada surerken asilmis.Ancak bundan
    sonrasi icin size/sizlere ihtiyacimiz olacak.Isterseniz etkinlik-cg@linux.org.tr
    ye -uye degilseniz- uye olun.Boylece calismalar hakkinda daha detayli bilgi
    alabilir,gonulluluk isteginizi orada belirtebilirsiniz.

    This mail sent through IMP: http://webmail.students.itu.edu.tr