[dernek] Afis-Bogazici Universitesi

---------

From: Turker GULUM (turker.gulum@tubitak.gov.tr)
Date: Tue 02 Mar 2004 - 03:15:29 EST

    Carpik zihniyeti Bogazici Universitesi'nin tuzel yapisina ve butunune
    maletmek hatali olur diye dusunuyorum. Ancak yine de soyle bir karamizah
    senaryo geldi aklima;
    Dusunsenize Albert Einstein mezarindan kalkmis Bogazici Universitesi'nde
    konusma yapmaya geliyor. Onemli aciklamalar yapacak. Kapida gorevliler
    durduruyor. "Lutfen israr etmeyin! Universitemizde Matematik ve Fizik
    lisans egitimi veriliyor, sizi iceri alamayiz."

    Olur mu olur valla. Burasi Turkiye.

    Gecenlerde X Universitesi Tip Fakultesinde akademik olarak belli bir sifata
    sahip olan bir dostumuza yardim etmek icin pazargunu burosuna gidiyorduk.
    Kapidan izin vermediler. "Izin kagidiniz yok" dediler. Benim bildigim
    universite denilen yer 24 saat bilimin uretildigi bir yerdir. Ama sanirim
    yanlis biliyormusum. O yuzden bu tip durumlari normal karsilamak lazim.

    Neyse arkadaslar biz isimize bakalim. Ozgur yazilimin ne anlama geldigini
    ve felsefesini anlatmak icin daha cok calismamiz gerekiyor ki bu afisleri
    asarken kurumlar kendileri istekli olsun.

    Turker GULUM