[dernek] is ilani : bilgi guvenligi denetmeni

---------

From: Fatih Ozavci (holden@siyahsapka.com)
Date: Tue 22 Jun 2004 - 12:55:25 EEST

Merhaba Arkadaslar,

Bir bilgi guvenligi denetim ve danismanlik kurumu icin bir elaman
araniyor ve benim araci olmami istediler. Buraya daha once de is
ilanlari atildigi icin bende atabilecegimi dusundum. Is gereksinimleri
ve tanimi asagida gorulmektedir. CV'ler benim e-posta adresime
gonderilebilir, tum bilgiler kesinlikle tarafimdan gizli tutulacaktir.
Kurum ismini simdilik veremiyorum, ancak CV'lere cevap dondugumuzde
kurum ismi ve diger bilgiler kisilere aktarilacaktir. Anlayisiniz icin
simdiden tesekkur ederim, umarim birilerinin yararina olur.

Is Tanimi :
Bilgi Guvenligi Denetmeni Gorevleri
i Ag ve Sunucu temelli guvenlik denetimi
i Guvenlik uygulamalarinin (Firewall, IDS vb.) analizi
i Uygulama seviyesinde guvenlik denetimi
i Veritabani analizi, tablo ve veritabani yetkilendirmelerinin analizi
i Guvenlik aciklari icin cozum onerileri getirilmesi
i Musteriye satis oncesi proje iceriginin ve isin ifade edilmesi
i Proje sonrasi rapor hazirlanmasi
i Proje sonrasi rapor sunumu ve cozum icin onerilerin ozellestirilmesi

Alinacak Elemandan Tecrube Beklentileri :
i Ileri duzey TCP/IP bilgisi
i Windows/Linux/Solaris ve diger Unix turevleri konusunda ileri duzey bilgi
i Web temelli uygulama dilleri (asp, jsp, php vb.) konusunda tecrube
i SQL programlama ve veritabani yonetimi konusunda tecrube
i Mevcut guvenlik uygulamalarinin (firewal,ids,vpn vb.) calisma
prensipleri ve guvenlik zaaflari konusunda bilgi
i Guvenlik denetim yazilimlari kullanimi
i Sunum ve musteriyle iletisim konusunda tecrube
i Daha once guvenlik denetimi tecrubesi olmasi tercih sebebidir

Kolay Gelsin,
Fatih Ozavci
IT Security Consultant