[dernek] Re: 13/6/2004 LKD idari kurul toplantisi (Linux International)

---------

From: Umit Bozkir (bozkiru@itu.edu.tr)
Date: Mon 21 Jun 2004 - 21:09:59 EEST

 Ozer Bey, bu yazdiklariniz kaygilarimizin ortak oldugunu
gosterdi.LI ile ilgili tespitlerinizi okuduktan sonra LKD nin
orgutlenmesinin -en azindan Turkiye de- cok daha iyi oldugunu dusunuyorum
Ancak,burada LI nin ekonomik gucu ve MEB in "kurumsal" isteklerine cevap
verebilme kapasitesi onemli.Her ne kadar orgutlenmesi LKD kadar iyi
degilsede ,son verdikleri reklamlara bakarak "sicak
para"larinin cok oldugunu soyleyebiliriz.
Sonuc olarak LI konusunda cok fazla umitli olmamak lazim galiba.
Calismalarinizda basarilar.