[dernek] Re: eleman ihtiyaci (fwd)

---------

From: R. Baris Arkis (baris.arkis@pro-g.com.tr)
Date: Tue 15 Jun 2004 - 09:53:38 EEST

Erdoğan Bey,

Gördüğüm kadarıyla Linux camiasındaki dostlara yardımı olur düşüncesiyle
kendilerinden gelen özgeçmişleri bu şekilde değerlendiriyorsunuz. Peki bu
insanların kişisel bilgilerinin de dahil olduğu özgeçmişlerin bu kadar açık
şekilde yayınlanması sizce doğru mudur ? Kendilerinin özgeçmişlerinin bu
şekilde yayınlandığından haberleri var mıdır ?

Benim önerim bu konuda çaba sarf etmeye devam edecekseniz, kişisel
bilgilerden arındırılmış bir özgeçmiş kalıbını ilgilenenlere doldurtup
yayınlamanızdır. Aksi halde farklı rahatsızlıkların sorumluluğunu taşımak
zorunda kalabilirsiniz diye düşünüyorum.

İyi çalışmalar,

R. Baris ARKIS
Güvenlik Danismani / Egitim Koordinatörü
Pro-G Bilisim Güvenligi ve Arastirma Ltd. Sti.
www.pro-g.com.tr Tel: 210-1494
******* Güvenliğiniz Geleceğinizdir *******