[dernek] Re: idari kurul toplanti gundemi -- 25/07/2004

From: Umit Bozkir (bozkiru@itu.edu.tr)
Date: Fri 23 Jul 2004 - 18:50:44 EEST

 Fazla uzatmaya gerek yok;bu durumda en iyisi kilic kusanip,at binmek:))

Nedir bu boyle?Belki mulakat bile yapmak isteyebilirler.
Bu kadar kanun,yonetmeligin yaninda belki yazili olmayan kurallar
(sonuclar) olabilir.Isi ehline birakmak gerek.

Tembelligime verin;bu yasa su meshur "dernekler" yasasinin AB'ye uyumlu
hale getirilmisi mi?