[dernek] Re: idari kurul toplanti gundemi -- 25/07/2004

From: Umit Bozkir (bozkiru@itu.edu.tr)
Date: Fri 23 Jul 2004 - 16:28:51 EEST

 Merhabalar nacizane bir kac onerim olacak ama ondan once
calisma azminize hayranligimi belirtmek isterim.
Bu sene dagitim cesidini oldukca bol tutalim derim.Hatta araya *BSD leride
serpistirelim (Az da olsa isteyini var).Yeni brosurlerle ilgili bir
gelisme var mi?Bu seneki Cebit te yeni brosurlerden mi dagitacagiz?
Daha fazlasi icin etkinlik-cg ye ...

Tesekkurler.