[dernek] Re: Teknik e-posta listeleri - 0.3 surumu

From: Mehmet ULUER (muluer@baskent.edu.tr)
Date: Fri 09 Jul 2004 - 15:34:37 EEST

On Thu, 8 Jul 2004, Murat =?utf-8?q?Koç?= wrote:

> hımm siz mehmet uluer siniz.
Hocam, 'from' alaninda, sacma sapan bir isim veya George W. Bush yazsaydi
"hmmm siz George W. Bush sunuz"mu diyecektiniz. Iste bu noktada cozum
onerisi getiriyorum. Listeye veya dernege ilk defa kaydolan uye, e-mail
adresi, isim soyisim ve T.C. kimlik nosu ile kayit olsun. Kayit
onaylanirken devletin sitesinden o numara kontrol edilsin. Eger numara ile
isim soyisim ortusuyorsa kayit onaylansin. Boylece, hali hazirda kurulu
olan bu duzen (kuranlarin ve yasatanlarin ellerine saglik), ileride kat
kat buyudugunde, suiistimale acik olmasin.

> From: mehmet uluer <tym_ith@yahoo.com>
>
> ip niz baskent unide.
Baskent univ. Nat yapiyor. Gordugunuz ipyi kullanan onlarca terminal var.
Ayrica internet kafe veya anonym. proxy kullanilmis da olabilirdi. Amacim
sizin gibi bilge bir kisinin bilgisini olcmek degil, aklima gelen olumsuz
bir durumu ifsa etmekti (gecenlerde birisinin bu listeye terbiyesizce
bir seyler yazdigini hatirlayiniz).

> mail listelerine herkes üye olabilir. Bu normal olarak bir aç
ıklıktır.
> Kimseden de mail listelerine üye olurken kimlik bilgisi vs istenmez.
Bu liste baska liste, yoktur esi benzeri:)

> Benim sıkıntı duyduğum konu: bilgi paylaşmak i
çin burada olan insanların gizli
> saklı isimlerle birşeyler yazıyor olmaları. AmacÄ
±mız burada nationaldefense
> falan değil değil mi?
+1

> Yoksa zaten hiçbirşeyi engelleyemezsiniz ki ...
>
> --
> | |
> | FRONT |
> |==========| FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.Ş.