[dernek] Re: teknik e-posta listeleri (neden yapiyoruz?)

From: Murat Koç (murat.koc@frontsite.com.tr)
Date: Thu 08 Jul 2004 - 15:47:44 EEST

Selam,

> AME'nin önerisine göre bunu linux-sunucuya sorman gerekir.

Hiç sanmıyorum! İkisine de sorabilirim.

linux-kullanici: Linux uygulamalari ile ilgili, konfigurasyon
                                problemleri, kurulum sorunlari, duvar kagidini degistirememe
sorunlari, donanim sorunlari, kernel derlemeden tutun da NTFS alani neden
goremiyorum, arttirimsal backup nasil alirim, kullanicilarin su dizindeki
          dosyalari sadece yazabilmelerini ama silememelerini istiyorum
          sorunlarindan modemimle Internet'e baglanamiyorum sorularina kadar
          her sey icin kullanilacak genis tabanli, en haraketli (donanim +
          baslangic + ileri + masaustu vs.) e-posta listesi.

> Aynı fikirde değilim. Yeterince (fakat daha fazla değil) bölünmüş
> listeler trafiği uygun bir şekilde yönlendirecektir bence.

o zaman 4 tane listenin yeterli olmayacağının açık olduğunu görüyorsundur.

> Listelerin isimleri basit olmalı, kolay anlaşılır olmalı. Sayıları fazla
> olmamalı...

Sayıları "gerekenden" fazla olmamalı. linux-programlama varken
linux-c/python/vs-programlama gereksizdir. Ama gereken sayısı 10 veya daha
fazla olabilir.

--
|          |  Murat Koç
|          |  Manager & IT Consultant