[dernek] Re: teknik e-posta listeleri - 0.2 surumu

From: Murat Koç (murat.koc@frontsite.com.tr)
Date: Thu 08 Jul 2004 - 13:37:26 EEST

> Merhaba,

Selam,

> Evet.

Tamam ben de aynı fikirdeyim ama böyle çoban değilde nasıl anlatsam sevgi dolu
bir çoban olsa :) nasıl anlatsam işte ya moderator yerine operator olsun.
bana da sevgi dolu çoban filan dedirtmeyin işte ...

> Bunun önüne nasıl geçilir bilmem ama keşke olabilse...

approve edilmesi gerekir liste üyeliğinin approve edecek olan bakar bir abuk
subuk isim var kabul etmez.

--
|          |  Murat Koç
|          |  Manager & IT Consultant