[dernek] Re: teknik e-posta listeleri - 0.2 surumu

From: Ali Erdinç Köroglu (info@erdinc.info)
Date: Thu 08 Jul 2004 - 13:07:19 EEST

Merhaba, aklıma gelmişken kafamdakileri aktarayim hemen...

Linux Oyun, Linux baslangic ve Linux İleri kapatilip, Kylix Linux programlama icine alinmali ve bir kaç yeni posta listesi açılmalı.
Ayrıca tüm posta listelerinin konuları spesifik olarak belirtilmeli.

Görünüş şöyle olabilir..
Linux Kurulum: Her türlü dağıtımın kurumu ile alakalı soru/sorunların tartışıldığı liste
Linux Kernel: Kernel ile alakalı tüm soru/sorunların tartışıldığı liste
Linux Network: Internet servisleri dışında routing, iptables tarzında network'e dayalı soru/sorunların tartışıldığı liste
Linux Internet: web, mail, dns gibi daemonlarinin soru/sorunların tartışıldığı liste
Linux Intranet: DHCP, Proxy gibi Intranet hizmeti veren servislerin soru/sorunların tartışıldığı liste
Linux Masaüstü: Masaüstünde kullanılan herşeyin olduğu liste
Linux Programlama: Linux üzerinde mevcut programlama dilleri için liste
Linux Güvenlik: Buglar, güvenlik açıkları gibi bir çok şeyin tartışılıp duyurulduğu liste (iptables nasi yazarim burda tartışılmayacak)
Linux IK: Linux ile alakalı eleman arayanların duyurulacağı liste

Linux sohbet + Linux dernek aynı kalıyor ancak her liste için 1 moderator olmasi gerektiğini düşünüyorum.
Türk insanı olarak tartışmayı bilmediğimiz için (bkz. barış çiçek) gerektiği anda yetkililer tarafından "şytttt alooo" tarzında uyarı yada
BAN gelmesinde listelerde geçen maillerin kalitesinin artması yönünde büyük yararı olacaktır.

--
Sevgiler
Ali Erdinç Köroğlu