[dernek] Re: Turkiye Chicago Konsoloslugu Web Sitesi

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Tue 27 Jan 2004 - 03:18:24 EST

    On Tue, 2004-01-27 at 08:47, kayra@kelalaka.net wrote:
    > Merhaba,

    > Bu projenin altyapisinda gorev almak isteyen, oncelike tecrubeli, daha sonra
    > icindeki harareti bastiramayip bu projeye ter dokmek isteyen her acik kaynak
    > gelistiricisine bu projede ihtiyac var. Acikcasi teknik anlamda cok detayli ve
    > buyuk bir proje olarak nitelendiremeyiz ama bazen 'onem' ve 'karmasiklik' ters
    > orantili olabiliyor.

    Siteye biraz goz attim. Teknik olarak cok zor gorunmuyor. Buna karsin,
    cesitli nedenlerle projeyi gelistiren mevcut teknik ekibi degistirmek
    yararli olmayabilir. Bunun yerine, ilgili arkadaslara kullanmalari
    muhtemel Ozgur Yazilim urunleri hakkinda genel ve teknik bilgi/destek
    yada egitim saglanabilir ve gerekli donusumu kendilerinin yapmalari
    saglanabilir.

    --
    |          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
    |          |  Software developer, IT consultant