[dernek] Re: Bir haber ve bir soru.

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Mon 12 Jan 2004 - 05:32:38 EST

    On Mon, 2004-01-12 at 12:12, Ogun OZPINAR wrote:
    > Bu asamada, **iyi** haber; bu cabalarin LINUX
    > ile ilgili uygulamalarda yaygin bir kabul gorme asamasinda
    > oldugu konusunda.

    Tebrikler.

    > Sorum ise sudur: Boyle bir **gosteri** sirasinda en can alici nokta
    > ne olabilir? Sizler sayisiz defalar bu ve buna benzer ortamlarda
    > model olarak bulunmus olmalisiniz, bu sebeple soruyorum:
    > En iyi silahimiz nedir? (Silah meselesi gecmiste de konusuldu ama
    > buradaki anlami birazcik farkli, **gosteriye** gelenler dostlarimiz
    > ve bizim basarili orneklerimizi gormeye gelecekler. Onlari urkutmek
    > istemeyiz!)

    Kişisel düşüncem, naçizane tecrübelerimden hareketle; "genelgeçer
    gösteri" (yada herkesi etkileyecek görüntüler) için:

          * Squid
          * OpenOffice.org
          * GNOME 2.4 masaüstü (Evolution, Galeon/Epiphany, Gaim)
          * Synaptic

    ve bunların hepsini *konuşturan*, her türlü soruya objektif cevap
    verebilecek nitelikte bir penguen (on parmak klavye kullanabilmesi
    tercih nedeni) gerekli.

    Sizce bir mahsuru yoksa katılmak isterdim.

    Saygılar,

    --
    |          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
    |          |  Software developer, IT consultant