[dernek] NTV'de HP icin Linux programi

---------

From: ATILIM BOY (aboy@trunix.org)
Date: Sun 11 Jan 2004 - 10:31:53 EST

    Az once NTV Radyo da bir programda dinledim, HP'den Ferhat isimli bir
    arkadas Linux'u anlatti uzunca, tabi dogal olarak HP dedi surekli, ama
    sunu da dedi Turkieyede Linux'un sahibi HP ! (acikladi tabi ince bir
    sekilde mulkiyet olarak degil destek olarak dedi). Sunucu arkadas
    Turkiyede kimler kimler diye basbas bagirirken HP'ci arkadas HP dedi
    sonra HP dedi sonra Oracle dedi bir kac buyuk rakibimiz dedi ve
    Universiteler dedi okadar (LKD demedi : - [ ...belki programin
    baslarinda demisdir). Normal sanirim.

    Programda Linux'un Desktop alaninda gelismesi gerekiyor sonucuna
    varildi. Programin sonunda Ferhat bey www.linux34.com dan bahsetti CD
    almak isteyenler icin. Destek isteyenler icin cep telini verdi maddi
    manevi. Ama ben alamadim teli. Neyse Linux'dan bahsettiler en azindan.
    Ama sonuc olarak Turkiye'de Linux'a destek istiyorsak aklimiza HP
    gelecek ! (miş ben bunu cikardim programdan.)

    ATILIM BOY