[dernek] Re: kimileri is yapmayi, kimileri konusmayi, kimileri ise reklami sever

---------

From: Arda Cetin (arda@linux-sevenler.de)
Date: Thu 26 Feb 2004 - 16:00:24 EST

    Selamlar,

    Ziya Karakaya wrote:

    >Sevgili Arkadaslar,
    >
    >Bugune degin ortalikta hic konusmadim, konusmamaya calistim. Yaptiklarimi
    >ise bilenler bilir. Ismimin yaninda LINUX yazip bir arama yaparsaniz
    >arsivlerden hangi yillarda nelerle ugrastigimizi bulabilirsiniz. Ayrica,
    >onemli olan gittiginiz yerlere bunu goturebiliyor, kabul ettirebiliyor,
    >yerlestirebiliyormusunuz? Insanlarin kendilerine sormasi gereken sorularin
    >basinda bunlar geliyor.

    Kisaca: Ozgur yazilimi destekleyici kim ne yapmissa(buna sizde
    dahilsiniz) tebrikler..

    >Ozgur Yazilim konusu herkesin kendi uzmanliklari dogrultusunda destek
    >vermesi ve el atmasi gereken bir konudur ve hicbir katki
    >kucumsenmemelidir. Ancak, hicbir sekilde de vitrin satisi haline
    >donusturulmemelidir. Bu alana yapilacak en buyuk kostek bu olacaktir.

    Su anda sizinde yaptiginiz budur.Ustu kapali ve ima eder sekilde konusmak...
    Sozlerinizi ortaya(dernege) atmanizin sebebini merak ediyorum..?
    Eger mertce ve cesurca bir seyi veya birilerini elestiriyorsaniz bunu
    DIREK YAZIN !
    Ve elestirilerinizin yipratici degil, yapici olmasina LUTFEN ozen gosterin.

    >Bugune kadar bu konuda bir iyilesme sezinlemis degilim. Umarim bundan
    >sonra boyle olmaz. Sanirim ne demek istedigimi anlayan anlamistir.

    "Iyilestirme operasyonu" (!) icin sizin elestiri disinda bir fikriniz
    var mi?..
    Beklerim(z)

    >Mesajimin basinda soyledigim gibi, konusmak mi? is yapmak mi? Vitrine
    >herzaman ihtiyac vardir da onemli olan iceride ne var?

    Bu kimin umrunda olur bilmem ama; sahsen ben hem konusurum(cenemin dusuk
    oldugundan olsa gerek :) ) hemde elimden geldigince biseyler yaparim..
    Eh daha nolsun :p