[dernek] DUYURU 20040226

---------

From: Turker GULUM (turker.gulum@tubitak.gov.tr)
Date: Thu 26 Feb 2004 - 09:57:01 EST

    Calismalar hakkinda duyuru(lar)

    - Senligimiz yaklasiyor. Gelismeleri takip ediyor musunuz? En son ne zaman
    http://senlik.linux.org.tr adresine girdiniz. Kayit yaptirdiniz mi?
    3. Linux ve Ozgur Yazilim Senligi calismalari suruyor. Ankara disindan
    gelecek arkadaslarimiz icin konaklama ve ulasim konusundaki bilgiler web
    sayfasinda var. Bu yil senligimizin daha bir senlikli gececeginiz umuyoruz.

    - IBM Istanbul'da bir merkez acti. Bu haber daha onceki duyuruda da
    vermistik. IBM'in merkezinde LKD olarak ayda iki periyoduyla seminerlerimiz
    olacak. Ilk seminerimiz gecen hafta gerceklesti.

    - Elektrik Muhendisleri Odasi Ankara Subesi'yle iletisimimiz suruyor.
    EMO'nun Necatibey Caddesi'nde pek guzel 50 kisilik bir egitim salonu var.
    EMO'nun bu merkezinde ayda bir seminer duzenlemeye baslayacagiz. Seminerler
    hakkindaki duyuruyu yakinda yapacagiz.

    - Akademik Bilisim 2004 Trabzon'daydi. LKD yerini aldi. Trabzon'a ben
    gidemedim ama gidenlerin anlattiklarina gore 3x1.5 m'lik iki kocaman Senlik
    afisi dikkat cekiyormus. Ayrica seminerler oldukca verimli gecmis.
    Universitelerden gelen katilimcilarin ozgur yazilim olanaklariyla kendi
    gelistirdikleri projeleri aktarmalari bizi mutlu ediyor. Demek ki meyvalar
    alinmaya baslanmis. Bu iste LKD'nin de bir payi varsa ne mutlu bizlere.

    Biraz dedikodu yapayim: Cok unlu ve ulu bir otobus firmamizla yolculuk eden
    LKD uyelerinden bazilari otobus muavinin gazabina ugramis. Ayrintilari
    uluorta veremiyorum. Merak edenlerin Seminer CG'den bilgi almalarini
    tavsiye ediyorum. Beni bulastirmayin. Benden duymadiniz.

    - 16 Subat 2004'de Akademik Bilisim Konferansi'ndan ayaginin tozuyla donen
    Caglar Onur TRT Radyo-1'de yayinlanan Internet Gezgini programina konuk
    oldu. Programda 27 dakika 30 saniye boyunca Linux konusuldu. Simdi hepsini
    anlatamayacagim,
    dinleseydiniz kardesim!! (Bir iyilik sever mp3 filan yapip programi webe
    koyarsa iyi olur, hani laf gudumluymus gidecegi yeri bilirmis hesabi yapayim.)

    - Gectigimiz haftalarda Mustafa Akgul hoca dernegimizi temsilen
    Digiturk'te yayinlanmakta olan Penguenin Gunlugu programina konuk oldu.
    Tabi buna da "izleseydiniz kardesim" diyecegim. (Su gudumlu laflardan bir
    tane de buraya birakayim bakalim etkili olacak mi? Bir baska iyilik sever
    programi webe koyulacak formatta gonderse ne iyi olur.)

    - Istanbul Bilgi Universitesinin duzenledigi Ozgur Yazilim ve
    Acik Kaynak Gunleri yarin basliyor. Ayrintili bilgi
    http://open.bilgi.edu.tr/freedays/ adresinde var.
    LKD seminerleriyle ilgili bilgileri
    http://seminer.linux.org.tr/konferanslar/bilgi-2004 adresinden
    alabilirsiniz. 29 Subat pazar gunu saat 11:00'de LKD calismalari hakkinda
    Mustafa hocanin bir paneli var. Ayrica 17:00'deki kapanis paneli de
    konuklara bakinca oldukca ilginc olacaga benzer. Keske ben de gidebilsem.

    Turker GULUM
    Gn. Sekreter