[dernek] .org icin Domain name

---------

From: S.Tarkan KARSIDAG (tarkan.karsidag@emo.org.tr)
Date: Fri 06 Feb 2004 - 23:57:11 EST

    Merhabalar,

    Seattle'a yerlestigimizden beri maalesef pek aktif olarak Linux'culuga devam
    edemiyorum. Ancak Bill Gates'a soyleyeceklerinizi bana iletebilirsiniz.
    Yarim saat mesafede. Orada yaklasik 100-150 Turk muhendis calisiyormus.
    Guzel tesisler, baya genis bir alanda ama nasil desem biraz fazla buyumusler
    gibi. Maaslarda sanirim o kadar iyi degilmis sanki. Neyse, derdim iki adet.
    Bir alan adi ve iki iyi bir sunucu. Internette cok bilgi var ancak hangisi
    iyi, nasildir, nedir pek anlayamadim. (internette her hostu olan konusuyor
    tabii).

    Alan adi:
    .org uzantili hakiki, reklamsiz, dertsiz, forwardsiz, iyisinden bir isim
    almak istiyorum. ".org" zorsa yerine ne alabilirim (.com larda hemen hersey
    alinmis gibi). Bildiginiz yerler var mi?

    Sunucu:
    Linux tabanli, (tabii yani)
    PHP, MySQL
    Uzaktan kolayca putty vs gibi guvenli bir sekilde erisilebilen.
    E-posta hesabi olsa da olur olmasa da.
    Yaklasik 100MB kapasite ayirabilecek
    In-out hizi da idare etsin. (ya da aylik hesabi ne ise artik)

    Bir sorum da alan ismi aldiktan sonra ornegin Turkiye'deki bir makinayi
    kullanmak istesem bu illa forward mi oluyor. (i.e. Sunucu ile .org/.com
    alan adini ayni yerden almasam nasil oluyor??)

    Tesekkurler,

    S.Tarkan KARSIDAG
    (Bu arada bizim linux.org.tr tisortunu buralarda da sevdiler. Texas'ta filan
    bakanlar, " I like it. Cool" filan diyorlardi.)