Re: [Dernek] senlik/konferans -kisa ozet-

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Wed 22 Dec 2004 - 17:17:15 EET

Merhaba,

Wed, 22 Dec 2004 16:23:13 +0200 tarihinde Burak DAYIOGLU
<burak.dayioglu@pro-g.com.tr> soyle yazdi:

BD> Ben bu secenegi destekliyorum. Pek cok konuda "bu cok ilginc ama
BD> ilgilenen az olur" diyoruz ya da "bu bir senlik, cok derin kacar" diye
BD> vazgeciyoruz. Bir Ozgur Yazilim Konferansi'nin cok anlamli ve degerli
BD> olacagi fikrindeyim.
Ben de katiliyorum.

Olusmus belirli bir birikim var. Yeni insanlar geldikce o birikimi tekrar
tekrar onlara aktarmaya calisiyoruz. Yeni gelen insanlar genelde daha fazla
oldugu icin (hizla buyuyen bir camia), dogal olarak onlara yonelik
calismalara agirlik veriyoruz.

Ote yandan Linux ile hali hazirda ilgilenen insanlar da yerinde durmuyor.
Yeni bilgiler topluyor, ogreniyor ve baskalarina aktaracak yeni birikimlere
sahip oluyor. Senlik su anda o birikimleri aktarabilecekleri bir ortam
degil. Bu -yeni- bilgilerin paylasilabilecegi bir konferans, ayni zamanda
uretimi de tesvik edecektir.

Belki boyle hazirlanmis bir konferansa senlik kadar fazla insan
gelmeyecektir ama gelecek insanlar daha once tanismadiklari yeni konulari
dinleme firsati bulabilirler.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694