Re: [Dernek] 4. Linux ve Ozgur Yazilim Senligi

From: Ali Erdinç Köroglu (info@erdinc.info)
Date: Tue 14 Dec 2004 - 00:59:57 EET

Doruk Fisek <dfisek@fisek.com.tr> wrote:

> Merhaba,
> 2006'da olursa ne degisecek? 2006'nin Mayis'inda da senlik olacak.
> Iki etkinlik arasinda 5-6 ay olacak. Ustelik arada yaz donemi var, genel
> olarak etkinliklerimizin azaldigi ve daha rahat odaklanilabilecek uygun bir
> zaman dilimi.

Normal insanlar (bizleri bu grup dışında tutuyorum) yazları tatil yapıp gezip tozma
eğilimi içinde olacaklardır. Bu yüzden gönüllü desteğimiz bana göre az olacaktır.
Ayrıca Şenlik için bile sponsor ve yer sıkıntısı çekerken kurultay yada adı herneyse
içinde benzeri sıkıntıları çekeceğiz. Yanlış anlaşılmasın hayır yapmayalım ya da yapamayız
demiyorum ancak madalyonun diğer yüzünüde görmekte yarar var. Bu sene bile şenlikten sonra
üzerimize ne kadar rehavet çöktü yaşadık gördük :)

Ancak bu tarz bir etkinliğin yapılmasını bende gönülden isterim, tarih olarakta Eylül ayını
önermekteyim. Hatta Akademik Bilişim tadında her yıl başka bir ilde yapılması çok uygun olacaktır.
Tanım itibarıyla LKD YK, Etkinlik-CG ve Seminer-CG işbirliği ile oluşacak bir yapı var.
Bu arada bunları yazarken Etkinlik-CG kimliğimle değil şahsım adıma yazmaktayım :)

Ama üstüne basarak söylemeliyimdir ki öncelik halen çalışmaları süren Şenlik2005 için olmalı.
Madem yeterince zaman olacağını düşünüyorsunuz Mayıs ayından sonra bu etkinlik ortak çalışmasına
başlanabilir.

--
Sevgiler
Ali Erdinç Köroğlu