Re: [Dernek] 4. Linux ve Ozgur Yazilim Senligi

From: Umit Bozkir (bozkiru@bunalmis.com)
Date: Mon 06 Dec 2004 - 23:22:27 EET

Pzt, 2004-12-06 tarihinde 22:11 +0200 saatinde, Doruk Fisek yazdı:
> Merhaba,
>
> Mayıs 2005'te yapılacak olan 4. Linux ve Özgür Yazılım Şenliği ile ilgili,
> derneğin idari organlarında yapılan tartışmalarda, kitleselleşen Linux
> hareketi ile beraber belki de şenliğin yapısında değişikliğe gidilmesi
> gerektiği konuşuldu. Hem teknik bir konferans, hem de kullanıcıların
> kaynaşacağı bir şenliğin bir potada erimesinin gerçekleşmesinin güç olduğu
> söylendi. Şu anki düzenekle her iki konu üzerine de özelleşilemediği, her
> ikisinin de tam olarak hakkının verilemediğine dikkat çekildi. Benzer
> [...]
 Dusuncenin ortaya atilmasi ani olmakla birlikte,zaman olarak da biraz
gec kalinmistir diyebilirim.Bu dusuncenin ortaya atilmasi icin senlik
calismalarinda bir yere gelinmis ve calismalarin tikanmis olmasi
gerekmiyor muydu?Dorduncusu yapilacak bir etkinligin catallasmasina yol
acacak kadar neden var mi onu konusmak lazim bence.Gec kalmak konusunda
ise onumuzdeki 4. senlige bu kadar yakin zamanda bunlari konusmak
"Ekim,Kasim ayinda yapilmasi dusunulen konferans"tan vazgecmek demektir?

 Diger yandan,anladigim kadariyla,yapilacak olan "konferans" biraz daha
teknik ve piyasa isteklerine (business demek istemiyorum) uygun
olacak.Eger oyleyse, gonullulerden biri olacaksam takim elbise kiralayan
bir yer bulmak gerekecek.:)
Saygilar.